سازه فضایی

سازه فضایی

سازه فضایی

سازه فضایی

تمرینات بدنسازی طولانی

خرید دستگاه بدنسازی اگرچه بسیاری از نوجوانان بدنسازی معتقدند که تمرینات بدنسازی طولانی‌تر است اما در واقع تمرینات بدن‌سازی بیشتر از ۱ ساعت طول نخواهد کشید و ۴۵ دقیقه طول خواهد کشید. دلیل این امر این است که پس از ۴۵ تا ۶۰ دقیقه آموزش فشرده، میزان تستوسترون افزایش می‌یابد و میزان کورتیزول در حال افزایش است. یک سناریوی خوب برای آن‌هایی که دوست دارند ماهیچه‌ای ایجاد کنند و برخی چربی بدن را از دست بدهند، نیست. بنابراین بدنسازی، ماموریت آن است که وارد و خارج از باشگاه شود بدنسازی؛ بنابراین این به معنی اجتماعی شدن در طول زمان ورزش بدنسازی است. 

 

 

بنابراین برای به حداکثر رساندن نتایج بدنسازی خود، باید بتوانید در طول زمان اختصاص‌داده‌شده به هر ماهیچه با شکل کامل و شدت مناسب ضربه بزنید. ورزش‌های بدنسازی که در زیر نشان داده می‌شود، شما را در مسیر درست آغاز خواهد کرد.

 

 

نمونه  بدنسازی  Workout برای نوجوانان

ورزش‌های  بدنسازی  که در زیر نشان داده می‌شود، زمانی که شما از ابتدا مراحل میانی و میانی بدن‌سازی را گذرانده باشید، شما را از پای راست شروع خواهید کرد.

 


یادداشت‌های چسبان بدنسازی

بسامد Workout: شما می‌توانید این ورزش را ۳ روز بعد از یک روز مرخصی انجام دهید. اگر به زمان بیشتری برای بهبودی از ورزش خود نیاز دارید، می‌توانید ۲ روز در روز و ۱ روز تمرین کنید تا ورزش بعدی را در توالی در روز تمرین بعدی تمرین کنید. Hardgainers در روز دوشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه با تعطیلات آخر هفته نهایت تلاش خود را می‌کنند.

از فرم کامل استفاده کنید: مطمئن شوید که از فرم کامل در تمام تمرینات بدنسازی برای حداکثر تحریک و جلوگیری از آسیب بدنسازی استفاده می‌کنید. هرگز فرم را قربانی نکنید تا وزن بیشتری اضافه کنید.

آن را سریع نگه دارید: ۶۰ ثانیه در میان ست‌ها استراحت کنید.



دستگاه بدنسای

خرید دستگاه بدنسازی

فروش دستگاه بدنسازی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.